vineri, 16 noiembrie 2007

Lăsaţi alegătorii să vină la mine

Cu mult înainte de vecernie am dat de nişte panouri electorale. Pe unul, Becali. Sau pe unul, aproape l-am recunoscut. La o primă privire am crezut că Gigi şi-a lăsat mustaţă albă. La cealaltă privire am văzut că mustaţa era pe dedesubt. Sau de dedesubt? Ca să nu mai zic că şi-o fi şi scăpat crucea în cap - că parte din neamul românesc roş-albastru oricum şi l-a ridicat în cap. Şi cu faţa tumefiată de bucurie, adevărat Sergiu Nicolaescu al transhumanţei, acest comisar Moldovan (fără cel vrâncean, nici cel ungurean) al inundaţiilor încearcă, iată, să întoarcă oile şi berbecii către careul mare al Europei cu credinţă, nădejde şi dragoste de urdă.
Aşa că în slujba crucii şi a dreptăţii am postat această poză prinsă în off-side, în speranţa că un creştin ca 'mnealui n-are cum să faulteze în atac dacă enoriaşii cu drept de vot nu fac henţ cu mâna la urnă exact după cum ar dori baciul. Vă dorim să vă calificaţi uninominal numai după cum decid loviturile de pedeapsă. Pe prima se pare că aţi şi luat-o, chiar dacă arată maro-căcăniu.

Niciun comentariu: