luni, 5 noiembrie 2007

Poliţia rutieră, sau doar poliţist în serviciu?

Într-una din serile trecute am fost amendat de un agent al Poliţiei Rutiere din comuna Mihai Viteazu pentru oprire în curbă (în Mihai Viteazu, evident!). Ce e corect e corect! Şi ca într-o doară, am citit procesul verbal pe care l-am semnat, cum se zice, ca primarul. Şi ce văd eu acolo? Cam ce vedeţi voi în poză (daţi click pe fotografie pentru a vedea mai bine). Anume că dacă nu-mi convine ceva pot depune o "lăcrămaţie" la Serviciul Poliţiei Rutiere a... (şi asta am înţeles eu) judeţului Turda. Poate agentul o fi vrut să spună Judecătoria Turda (deşi nu văd de ce, serviciul Poliţiei rutiere din Turda neavând sediu la judecătorie!!!), caz în care eu m-am înşelat şi el are o scuză.
Dacă, însă, într-adevăr voia să spună judeţul Turda (el fiind din Mihai Viteazu şi pentru el Turda fiind ca un judeţ), atunci singura scuză pe care o are ar fi că e... poliţist.

Niciun comentariu: